О проекте Координаторы проекта Малокомплектные школы
Вы находитесь: ТИО » Башкирский язык » 6 класс » Наречие. Степени сравнения наречий » Наречие. Степени сравнения наречий


Башҡорт теле. М. Ғ. Усманова, З. М. Ғәбитова, Г. Н. Абдулхаева.

Маҡсат: а) теманы үҙаллы өйрәнеү; б) темаға ярашлы күнегеүҙәр башҡарыу; в) иғтибарлылыҡты арттырыу.

Ярҙамға килеүсе ресурстар: интернет аша башҡортса-русса һүҙлек менән эш итеү.

Яндекс: “Башкирско-русский словарь”:

Сайттар: “Башкирский онлайн словарь”, “Просмотр темы. Хүзлек менән эш...”

Проект урока


Этап урока

Время

Деятельность учителя

Деятельность учащихся

1.

Организационный момент.
Целепологание.

2 минута.

Знакомит с темой урока и целью.

Ставят себе цель выполнить упражнения, достичь той отметки, которую желают получить за урок.

2.

Самостоятельное изучение материала. Башҡорт теле.
М. Ғ. Усманова,
З. М. Ғәбитова,
Г. Н. Абдулхаева.
Рәүеш. Рәүеш тураһында төшөнсә. Наречие. Понятие о наречии. (стр. 48).
Рәүеш дәрәжәләре. Степени сравнения наречий. (стр. 52).
Изучение раздаточного материала (схема степени сравнения наречий). Работа с разноуровневымы карточками (А — на “3”, Б — на “4”, В — на “5”).

36 минут.

На интерактивной доске предлагает задания. Раздает схемы по теме. Оказывает индивидуальную помощь, проверяет задания.

Изучают самостоятельно теоретический материал. Выполняют задания по карточкам. Отмечают свои достижения на карте.

3.

Рефлексия.

1 минута.

Подводит итог, анализирует таблицу.

Подводит итог, анализирует таблицу.

4

Индивидуальное домашнее задание.

1 минута.

 

Желающие записывают задание.

Ход урока
1. Организационный момент. Целеполагание.
-Һаумыһығыҙ, уҡыусылар! Бөгөн беҙҙә ғәҙәти булмаған дәрес. Хәҙер дәфтәрегеҙгә нииндәй билдә алырға теләйһегеҙ, шуны поляға яҙып ҡуйығыҙ.
“5” билдәһе өсөн В эшен,
“4” билдәһе өсөн Б эшен,
“3” билдәһе өсөн А эшен башҡарырға кәрәк.
Был эштәрҙе үтәү өсөн һеҙгә 36 минут ваҡыт бирелә.

2. Самостоятельное изучение темы.
Карточка А
Образуйте сравнительную степень наречий.
Образец: ҡупшы… кейен, ҡупшыраҡ кейен.
Шәп… атла, яй… һөйлә, таҙа… яҙ, иртә… тор, ҡысҡырып… әйт, яҡшы… уҡы, матур… кейен, тиҙ… эшлә, яҡын… кил, асыҡ… һөйлә.
Карточка Б
К данным глаголам подберите наречия в превосходной степени и запишите с переводом.
 … йүгерергә, … йырларға, … уҡырға, … яҙырға.
Образец: … атларға; бик шәп атларға — очень быстро шагать.
Карточка В
Образуйте словосочетания таким образом, чтобы данные слова в первом случае являлись наречием, во втором случае — прилагательным.
①Матур а) …; б) … . ② Яҡшы а) …; б) … .③ Тырыш а) …; б) … .

Образец: а) таҙа йыуа — чисто моет, б) таҙа кеше — чистый человек.
3. Рефлексия
а) Шулай итеп, нимә ул рәүеш?
б) Рәүештең ниндәй дәрәжәләре бар?
в) Рәүеш менән сифат нимәһе менән айырыла?
- Шулай итеп, йомғаҡлар ваҡыт етте. Һәр кем үҙенә ҡуйған баһаһын әйтһен әле.
- Әйҙәгеҙ, тағы бер тапҡыр ҡағиҙәне ҡабатлайыҡ.
4. Индивидуальное домашнее задание по учебнику.
Упражнение 141, стр. 53.

Скачать презентацию к уроку narecia.zip [56.09 Kb]

Сулейманов Ринат Минигалеевич
МБОУ Лицей №68 г. Уфа
lyceum68ufa@mail.ru

Другие новости по теме: